niedziela, 21 lutego 2016

Cześć i czołem !

Cześć!
Bardzo się cieszę, że tu jesteś  i myślę, że pomożesz mi zdziałać cuda. To mój pierwszy w życiu post, pierwszy blog, pierwsza przygoda z tworzeniem mojego małego świata. To co się w moim życiu dzieje spowodowało, że chcę pozyskać coś nad czym będę miała kontrolę. Chcę tu stworzyć miejsce do dyskusji, pokazać siebie tak jak chcę, bez pomocy innych. Mieć osoby, które wysłuchają, pomogą odmienić moją osobowość bo tego właśnie chcę. ZMIAN  małych, a zarazem wielkich.
Iść i słuchać dźwięków niezauważalnego do tej pory świata, a potem się tym z wami podzielić. :)
Trochę się dowiedzieliście jaki jest cel stworzenia tej nowej internetowej planety i pozyskaliście o mnie trochę informacji wstępnych. :)

Witam na blogu i Pozdrawiam
 Wieczorowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz